Napiš / Odepíšu

Pokud mi pošlete emailový kontakt, obdržíte zdarma básničku dle vašeho přání.

Stačí, když mi do emailu napíšete nějaké indicie, podle kterých básničku vymyslím.

Budu Vám pak na tento email zasílat informace o uvedení další mojí tvorby na web a o dalších novinkách, ať už půjde o zajímavé odkazy nebo napsané e-booky ke stažení.

Překladač

středa 29. října 2008

Letadlo

Když jsem si hrál na zahradě,
uviděl jsem letadlo.,
A víte, co mě napadlo ?
Přijít na kloub záhadě.

Jak může létat stroj tak veliký ?
Jak musí být pilot chytrý ?
Kdo z personálu na letišti nemusí být dost bystrý ?
A kdo vymýšlí jejich modely a repliky ?

Tolik otázek a žádné odpovědi.
Bude to vědět tatínek nebo dědeček ?
Poví mi, kolik má vlastně letadlo koleček ?
A co když to vůbec nevědí ?

Řeknou mi zas, že jsem moc zvědavý,
a proč si radši nehraji na písku.
Kdybych tak mohl nasbírat si vědomostí misku
a s jejich papáním by mi moudro lezlo do hlavy.

Od dospělých se zas dozvím,
že chytří lidé s použitím vědy,
s problémy si vždycky vědí rady
a až budu větší v encyklopedii si o tom přečíst smím.

A tak pro mě létající stroj
zůstává hádankou stále,
musím se ptát a o všem přemýšlet dále,
ale rozhodl jsem se nevzdat tento tuhý boj.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Překladač Google