Napiš / Odepíšu

Pokud mi pošlete emailový kontakt, obdržíte zdarma básničku dle vašeho přání.

Stačí, když mi do emailu napíšete nějaké indicie, podle kterých básničku vymyslím.

Budu Vám pak na tento email zasílat informace o uvedení další mojí tvorby na web a o dalších novinkách, ať už půjde o zajímavé odkazy nebo napsané e-booky ke stažení.

Překladač

úterý 11. května 2010

Zrcadlo

To co pohled můj mi právě skýtá,
vůbec se mi nelíbí.
Co to vidí moje očka hbitá,
na obraze před sebou ?
Rozcuchaný vlas dvě ruce drbou,
ani tváře pěkný pohled neslíbí,
ústa se šklebí na tu živou malůvku,
nepomůže ani pro štěstí mít na řetízku podkůvku.

To mi řekněte, kdo to na mě takhle poránu kouká ?
Neučesaná a neumytá tvář,
co si pod šklebící se rtíky něco brouká,
a marně přemýšlí, jak ten obraz do kupy dá.
Pohled od obrazu se náhle otočil na…
dveře od koupelny, kam přitahovala ho světla zář…
Poklusem klus do toho místa,
kde velká změna pro obraz se chystá !


Voda, hřeben, krémy, líčidla, laky a tak,
to všechno se dá najít v téhle místnosti kouzel.
Teď už se nedivíte, jak
udělám nový obraz na sklo před očima svýma ?
Den hned bude veselejší a všechno príma,
ještě další maličkosti pouze…
A najednou - lesklé rty, zářivé oči, jasná pleť,…
a teď už jen - holubičko leť !

Žádné komentáře:

Okomentovat

Překladač Google