Napiš / Odepíšu

Pokud mi pošlete emailový kontakt, obdržíte zdarma básničku dle vašeho přání.

Stačí, když mi do emailu napíšete nějaké indicie, podle kterých básničku vymyslím.

Budu Vám pak na tento email zasílat informace o uvedení další mojí tvorby na web a o dalších novinkách, ať už půjde o zajímavé odkazy nebo napsané e-booky ke stažení.

Překladač

úterý 4. prosince 2012

Melancholie



Sním či bdím,
vidím jen tajemnou zář před sebou…
láká mě a přitahuje
blíž.
Je to skrýš,
cítím, jak teplo i chlad najednou mnou prostupuje….
že nejsem s tebou,
už v téhle chvíli vím.

Uvolnění si mě získává,
Schoulená jsem, jak v maminčině náruči….
plná klidu
a pokory.
A všemu navzdory.
až pak zase k Tobě přijdu…
budu se řídit jen tím, co mi srdce poručí,
a sázím na to, že láska mezi námi stále zůstává.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Překladač Google