Napiš / Odepíšu

Pokud mi pošlete emailový kontakt, obdržíte zdarma básničku dle vašeho přání.

Stačí, když mi do emailu napíšete nějaké indicie, podle kterých básničku vymyslím.

Budu Vám pak na tento email zasílat informace o uvedení další mojí tvorby na web a o dalších novinkách, ať už půjde o zajímavé odkazy nebo napsané e-booky ke stažení.

Překladač

úterý 4. prosince 2012

Mamince



Když jsem se dnes ráno probudila,
stejně jako každý den,
Tvoje dobrá nálada mě povzbudila,
stejně jako každý den.

Kde se v Tobě bere tolik síly !
Venku prší, blesky oblohou září…!
A ty s lehkostí víly
reaguješ na můj průšvih s usměvanou tváří.

Dáváš nám vše, co můžeš,
o mě a o mé dva brášky pořád starost máš,
netuším, jak to všechno zmůžeš,
prostě nás všechny moc dobře znáš !

Chci Ti touhle básní poděkovat, maminko,
kolik potu a slz jsi nám už dala,
ať Ti už nikdy není smutno ani malinko,
a nechci slyšet, že ses svých snů vzdala !

Zůstaň svá a pevnou vůli měj,
nevzdávej se a pořád se usmívej.
Další rok prožila jsi podle nejlepšího svědomí svého,
tak ať nic nestojí v cestě štěstí Tvého.

1 komentář:

Překladač Google